3 Sahabat

3 Sahabat

Tuesday, November 30, 2010

Oh, Blogspot...

Selamat Berkenalan Blog..
Walaupun aku dh kenal ko bertahun2. tapi aku xpernah bother nk layan ko..

Ape2 pun aku akhirnye tumbang dgn ko yea blog.. takpelah, maybe ko boleh jadi kawan aku yg terbaik. Maybe ko je yg akan dengar ape luahan hati aku ni. Aku tahu, kat dunia ni semua org hidup ade kepentingan dorg. Sume ade propaganda masing2, sume ade misi masing2.. So, klu dorg sume ade misi dorg, knp aku xleh ade misi gak?

So, misi aku skng, aku nk luahkan ape yg aku rasa kat sini...
Aku tahu, tak SEMUA org MACAM AKU.. Lurus, berkawan sekadar berkawan xde la sampai berkepit. Aku mmg aku.. Hanya yg benar2 kenal aku je akan tahu siapa aku sebenar @, tq abg jeli..
Tapi, tu la.. x semua org nk kenal org mcm aku..

Xde rupe, xde kepentingan, xpandai bergaul, xpandai buat lawak.. sume la aku xpandai.Semua yg aku buat, mesti ade yg xkena. WTF!!! Asal org lain wat org boleh terima?

hmmmm... Hari ni aku mula menulis blog.
sbb aku dh xtau nk cerita kat sape. Sume ORG mula menyalahkn aku.. aku cume meluahkan ape yg aku rasa. knp manusia2 kat luah sana nk marah? Aku xfaham la.. maybe, pandangan aku juga xleh pakai kut.. Again.. WTF!! ape dorg tu malaikat ke nk kate sume yg dorg wat tu betul? arghhh.. BLOG, ko akan mendengar semua luahan hati aku nnt..

1 comment: